onsdag 24. oktober 2007

Hva ser jeg på TV og hvorfor?


Dagens oppgave var å finne ut hva en ser på tven og hvorfor jeg ser på de programmene. Jeg ser veldig ofte på tv, selv om det ikke er noe interessant som går, slik som når jeg har kommet hjem fra skolen og venter på middag eller venter på at et annet program skal begynne. Etter en skoledag er det godt å legge ser på en myk sofa og bare slappe av noen minutter før det er middag og leksetid. Jeg prøver å se på nyheter en gang iblandt, men jeg leser heller nettaviser for å få med meg siste nytt. Men de programmene jeg ser på fast er somregel reality eller såpeserier:

Mandag:
TV 2: Friends, Hotell Cæsar
TV Norge: 71' Nord, Snabbgrabbar

Tirsdag:
TV 2: Friends, Jakten på Kjærligheten og Grey's Anatomy.
TV Norge: One Tree Hill

Fredag:
TV2: Friends, Hotell Cæsar, Idol, Senkveld, Golden Goal
NRK: Nytt på nytt

1 kommentar:

KristinU sa...

Neste steg blir å prøve å finne ut HVORFOR VI SER SÅ MYE REALITY. Pen lay-out, Hanne.